Onze dienstverlening vastgelegd
Financieel advies hoort voor u helder, overzichtelijk en begrijpelijk te zijn. Daarom hebben wij onze principes, diensten en werkwijze voor u samengevat in de onderstaande dienstverleningsdocumenten.
Daarnaast is de Wet op het Financieel Toezicht (Wft) op 1 januari 2007 in werking getreden. Op grond van deze wet zijn wij verplicht u voorafgaand aan de totstandkoming van een (financiële) overeenkomst/opdracht tot dienstverlening het Dienstverleningsdocument (DVD) te verstrekken.
Deze documenten kunt u hieronder downloaden:
Dienstenwijzer Struijs Employee Benefits
Algemene Voorwaarden Struijs Employee Benefits / Terms and condition (English)
Privacyverklaring verwerken persoonsgegevens
Intern beloningsbeleid Struijs Employee Benefits
Vergelijkingskaart Hypotheken
Vergelijkingskaart Pensioen
Vergelijkingskaart Risico’s afdekken
Vergelijkingskaart Vermogen opbouwen
Bent u niet tevreden?
Natuurlijk is ons doel om iedere relatie te helpen met een helder en goed advies. Toch kan het voorkomen dat er iets niet goed gaat. Dan horen wij het graag van u, zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing. Hoe wij omgaan met een klacht leest u in onze klachtenprocedure.
De adviseurs van Struijs
Uiteraard zijn onze adviseurs gecertificeerd.
Hoe wij werken
Wilt u meer weten over wie wij zijn, waar we voor staan en hoe wij werken?
Lees hier meer over de werkwijze van Struijs Employee Benefits
Wat kost het?
Wilt u meer weten over onze dienstverlening en wat het kost?
Lees hier onze dienstverleningsdocumenten en tarieven
Adviesgesprek?
Wilt u een afspraak maken met een van onze adviseurs?
Bel 0299-47 49 90 of
vraag direct online een adviesgesprek aan.