Onze organisatie

De omvang en opbouw van onze organisatie laten zien waar het bij Struijs Employee Benefits om gaat: kwaliteit, geen kwantiteit. Ons team bestaat uit een aantal hoog gekwalificeerde medewerkers, evenredig verdeeld over de diverse werkgebieden. Enthousiaste professionals die zich zo nodig laten ondersteunen door een aantal externe, nauw met ons verbonden specialisten.

Hoofdactiviteiten

Advisering op gebied van Employee Benefits, Financial Planning, Hypotheken en Verzekeringen.

Specialisme:

  • Het adviseren en begeleiden van de klant als privépersoon, werkgever en ondernemer
  • Als werkgever op gebied van Employee Benefits. Over Pensioen en voorzieningen op gebied van het Gezondheidsmanagement draagt dit bij aan kostenbeheersing en een tevreden werknemer.
  • Als ondernemer op gebied van risicobeheersing. Welke risico’s kan de ondernemer verantwoord nemen en welke dienen te worden verzekerd?
  • Als privépersoon op gebied van Financial Planning (Inkomensplanning, Vermogensplanning en Estate planning).

Maak een afspraak

Kantoorinkomen 2016

De omzet in premievolume bedraagt plusminus 15 mln. euro.

Verdeling naar activiteiten in 2016

Employee Benefits 70%
Financial Planning 30%

Aantal medewerkers 2016

Momenteel telt onze organisatie 10 medewerkers.

De adviseurs van Struijs

Uiteraard zijn onze adviseurs gecertificeerd.

Lees hier meer over Struijs en onze adviseurs.