Onze organisatie
De omvang en opbouw van onze organisatie laten zien waar het bij Struijs Employee Benefits om gaat: kwaliteit, geen kwantiteit. Ons team bestaat uit een aantal hoog gekwalificeerde medewerkers, evenredig verdeeld over de diverse werkgebieden. Enthousiaste professionals die zich zo nodig laten ondersteunen door een aantal externe, nauw met ons verbonden specialisten.
Hoofdactiviteiten
Advisering op gebied van Employee Benefits, Financial Planning, Hypotheken en Verzekeringen.
Specialisme:
- Het adviseren en begeleiden van de klant als privépersoon, werkgever en ondernemer
- Als werkgever op gebied van Employee Benefits. Over Pensioen en voorzieningen op gebied van het Gezondheidsmanagement draagt dit bij aan kostenbeheersing en een tevreden werknemer.
- Als ondernemer op gebied van risicobeheersing. Welke risico’s kan de ondernemer verantwoord nemen en welke dienen te worden verzekerd?
- Als privépersoon op gebied van Financial Planning (Inkomensplanning, Vermogensplanning en Estate planning).
Kantoorinkomen 2016
De omzet in premievolume bedraagt plusminus 15 mln. euro.
Verdeling naar activiteiten in 2016
Employee Benefits 70%
Financial Planning 30%
Aantal medewerkers 2016
Momenteel telt onze organisatie 10 medewerkers.
De adviseurs van Struijs
Uiteraard zijn onze adviseurs gecertificeerd.
Hoe wij werken
Wilt u meer weten over wie wij zijn, waar we voor staan en hoe wij werken?
Lees hier meer over de werkwijze van Struijs Employee Benefits
Wat kost het?
Wilt u meer weten over onze dienstverlening en wat het kost?
Lees hier onze dienstverleningsdocumenten en tarieven
Adviesgesprek?
Wilt u een afspraak maken met een van onze adviseurs?
Bel 0299-47 49 90 of
vraag direct online een adviesgesprek aan.